נתניהו: "אי אפשר לצפות מידת הפגיעה בהמוני הילדים שחלו בגלל המדיניות של בנט"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אי אפשר לצפות מידת הפגיעה בהמוני הילדים שחלו בגלל המדיניות של בנט"

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יוצא למתקפה חריפה, על רקע ערימת מחדלי הקורונה הקשים והמסוכנים שהביאה ממשלת בנט בחוסר יכולתה לנהל את המשבר הבריאותי והכלכלי, "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים, בפועל מעלים מחירים". נתניהו תקף אישית: "בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יצא הערב (ראשון) בהצהרה לעם בישראל, על רקע מחדלי הקורונה חסרי התקדים והמסוכנים של ממשלת בנט – לפיד – ליברמן, וחוסר המענה לאזרחי ישראל, נתניהו תקף את בנט על התעלמותו מבעלי העסקים הקורסים, "בנט אומר 'אין סגר אז אין פיצויים'. אבל בפועל כבר שלושה חודשים אזרחי ישראל נמצאים בסגר – סגר לא-רשמי של בידודים המוניים" הבהיר נתניהו.

ראש הממשלה לשעבר ציין כי כעת "אזרחים, עסקים ועצמאים נפגעים כלכלית יום-יום מהקורונה ולא מקבלים שום סיוע מהממשלה. אנחנו הבאנו מיליוני חיסונים, הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה ונתנו פיצוי כלכלי לכל מי שנפגעו ממנה" אמר יו"ר האופוזיציה.

ראש הממשלה לשעבר הוסיף ותקף את הדירדור של ישראל לאחרוני המדינות בעולם בטיפול בקורונה, "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים. בפועל הוא והממשלה מעלים את מחירי הדלק, מעלים את מחירי המזון, מעלים מחירים ומעלים מיסים" תקף נתניהו.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו הבהיר כי למרות הכל, "כל העולם יצא מגל האומיקרון, אבל כשאנחנו נצא זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט, ומחיר היציאה מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות" התריע נתניהו.

ראש הממשלה הסביר כיצד היו חיי רבים ניצלים והכלכלה הייתה חזקה יוצר, "אם הממשלה המשותקת הזאת רק היתה מקבלת החלטות, אם רק היו מצמצמים התקהלויות ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים שחלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים במשך שנים רבות".

נתניהו הוסיף וציין כי הסכנה לילדים היא גדולה מאוד לטווח הארוך, "גם אף אחד לא יכול לצפות מה תהיה הפגיעה ארוכת הטווח בהמוני הילדים שחלו בגלל מדיניות ההדבקה ההמונית של בנט".

בסיום דבריו אמר ראש הממשלה לשעבר, "בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום".



0 תגובות